Belgischeardennen.nl is onderdeel van Recreatie Online en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 09184648. In dit artikel kunt u onze reserveringsvoorwaarden lezen.
Belgischeardennen.nl treedt op als bemiddelaar tussen reisorganisaties en particulieren en/of bedrijven die een vakantieverblijf willen boeken. Daarmee organiseren wij zelf géén reizen, maar treden wij slechts op als bemiddelaar. De boeking vindt uiteindelijk plaats bij de reisorganisatie dan wel de eigenaar van een vakantieverblijf. Als u een vakantieverblijf wilt boeken, is het raadzaam om van tevoren de algemene voorwaarden te lezen. Daarnaast is het belangrijk om de huurvoorwaarden van de betreffende organisatie door te nemen. Particulieren en bedrijven die een boeking voltooien, zijn verplicht om de reserveringsbevestiging door te lezen en te controleren. In het geval van onjuistheden dient u zelf contact op te nemen met de reisorganisatie. Deze gegevens vindt u terug op de reserveringsbevestiging die u van hen ontvangen heeft. In het geval van onjuistheden is er geen justificatie tot het annuleren van een contract.
U kunt de betaling(en) uitvoeren via de reisorganisatie waar u uw vakantieverblijf boekt. Deze wordt, zonder tussenovereenkomst met Belgischeardennen.nl, voltrokken en afgehandeld door de uitgekozen reisorganisatie. Doorgaans kunt u betalen per iDEAL, bankoverschrijving en creditcard. De exacte betaalmethoden vindt u terug op de website van onze partner(s).
Heeft u een verkeerde boeking gemaakt en wilt u uw boeking omboeken of annuleren? Dan kan dat – in principe – altijd. Daar zijn wel kosten aan verbonden. De exacte kosten en voorwaarden verschillen per reisorganisatie. Daarvoor kunt u de website van onze partner(s) raadplegen.
Iedere klant is zelf verantwoordelijk voor de in- en uitvoer van producten, diensten en/of (huis)dieren. De reiziger dient hier zelf naar te informeren bij de juiste instanties.
De reiziger is zelf verantwoordelijk voor het meenemen van geldige reisdocumenten en eventuele medische documenten.
Annuleringen buiten kantooruren worden geacht te zijn verricht op de eerstvolgende werkdag.
Voldoet uw vakantieverblijf niet aan de afspraken en/of verwachtingen? Of zijn er thuis problemen voorgekomen, waardoor u weer naar huis moet? Dan kunt u in eerste instantie contact opnemen met de eigenaar van het vakantieverblijf. Kleinere problemen kunnen, in de regel, vaak worden opgelost door de eigenaar van het pand. Is de klacht nog niet opgelost? Dan kunt u een verzoekschrift indienen. Geef aan welke problemen er zijn voorgevallen en welke oplossingen er eventueel zijn geboden door de sleuteleigenaar. Stuur het bezwaarschrift naar de reisorganisatie waar u uw reis geboekt heeft. Zij handelen dit verder af.